Monday, March 7, 2011

SIAPA PENGKHIANAT....??

dari http://www.tranungkite.net/lama/berita11/jajahc8.htm

1. Antara EZAM dan Mahathir@Mahafiraun siapakah Pengkhianat Negara sebenarnya.

EZAM MOHD.NOR- KETUA PEMUDA KeADILan

· Seluruh media kroni UMNO@BN secara rasminya dan gah mengatakan EZAM adalah penghianat negara ( Kalau ikut undang-undang Mahathir@Mahafiraun hukumanya adalah bunuh ) … kerana memburukkan Mahathir dan Malaysia. Dengan kenyataanya sistem kehakiman Malaysia dan segala-galanya dikuasi oleh kuasa politik UMNO@BN , serta Mahathir@Mahafiraun Perdana Menteri yang pentingkan kronisme dan nepotisme.

EZAM sendiri dengan rasminya mengaku apa yang beliau perkatakan…dan memohon tindakkan mahkamah diambil jika perkara yang dikatakanya itu adalah fitnah serta pembohongan.

· Parti KeADILan Nasional yang diwakili EZAM ke Amerika telah dituduh dan disahkan oleh MEDIA KRONI UMNO@BN kerana melantik Syarikat Perunding Imej dari Amerika Syarikat untuk melobi seluruh negara dalam dunia agar meminggirkan Malaysia dari apa jua segi hubungan perniagaan dan diplomatik dengan bayaran upah sebanyak RM 150,000.00 sehaja…..??? Kenyataan ini telah disokong oleh penjilat dan juak-juak UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun .

Perkara ini telah dinafikan oleh EZAM serta Parti KeADILan Nasional secara rasmi.

MAHATHIR@MAHAFIRAUN - PERDANA MENTERI@MAHARAJA MALAYSIA.

· Pada tahun 1969 & 1971…. Mahathir@Mahafiraun secara rasmi dan sah membuat kenyataan di Filipina dan Britain bahawasanya Almarhum Tunku Abdul Rahman adalah Perdana Menteri Malaysia yang bodoh serta hanya mengikut telunjuk kaum CINA serta Malaysia adalah negara yang paling teruk serta paling tak guna begitu juga rakyatnya yang bodoh lagi dungu….???… Mahathir@Mahafiraun tidak pernah menafikan kenyataan ini dan beliau sendiri mengakuinya.

· Pada tahun 1960an Mahathir@Mahathir menulis buku “ Delima Melayu “ dan ia diharamkan oleh Kerajaan Malaysia…kerana isi kandungan buku ini menghina orang Melayu serta Malaysia. Mahathir@Mahafiraun sendiri telah menarik pengharaman buku “ Delima Melayu “ sewaktu beliau menjadi Perdana Menteri dan buku ini dijadikan bahan rujukan sistem Pemerintahan Malaysia sekarang…dan ini memang diakui sendiri oleh juak-juka UMNO@BN .

· Mahathir@Mahafiraun sendiri dengan rasmi mengatakan ( pada ucapan 31/8/2000 ) bahawa persatuan CINA ( SUQUI ) dan Al-Maunah adalah komunis.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri pernah melantik seorang AGEN KGB sebagai Setiausaha Sulitnya.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri telah mengakui jika sekatan ekonomi dikenakan keatas Malaysia… rakyat marhain yang golongan rendah akan mendapat susah……tapi para PEMIMPIN UMNO@BN serta juak-juaknya tidak akan menerima apa-apa kesan dari kemerosotan dan sekatan ekonomi. Pemimpin UMNO@BN serta juak-juaknya memang tidak terjejas kerana mereka sejak dari dahulu lagi telah bersedia dengan kemungkinan kemorosotan dan sekatan ekonomi terhadap Malaysia.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri telah melantik syarikat USA ( pemiliknya adalah orang Israel ) menjadi perunding imej serta penasihat kewangan kerajaan UMNO@BN

· Mahathir@Mahafiraun sendiri pernah mendapat latihan di Sekolah Latihan CIA di Amerika.

· Mahathir@Mahafiraun sewaktu belum menjadi anggota kabinet dan selepas menjadi anggota kebinet telah mengunakan pentas antarabangsa untuk menghina dan memperlekehkan bangsa dan rakyat Malaysia serta kepimpinan yang ada……??? Begitu jua dengan isu DSAI….dia mengunakan pentas antarabangsa untuk mempengaruhi Sistem Kehakiman di Malaysia agar DSAI dijatuhkan hukuman yang zalim.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri bersedia membebaskan DSAI jika ISNA membenarkanya dia berucap dimajlis anjuran ISNA.

· Mahathir@Mahathir sendiri meluluskan (sewaktu Malaysia menjadi ahli majlis keselamatan PBB ) serangan keatas orang Islam di IRAQ ketika perang Teluk.

· Mahathir@Mahathir sendiri merestui ( sewaktu Malaysia menjadi ahli majlis keselamatan PBB ) serangan keatas orang Islam di Palastein oleh Israel.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengakui mempunyai hubungan baik dan perniagaan dengan Presiden CUBA (negara komunis ) - Fidel Castro.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengakui tafsiran Al-Quran dan As-Sunnah oleh ulama terdahulu tidak bersesuaian dengan zaman sekarang dan penafsiran baru harus dibuat mengikut citarasa semasa.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengatakan Nabi Muhammad s.a.w tidak bercukur janggut kerana waktu itu tak da pisau cukur.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengatakan mana-mana negara yang mengamalkan sistem pemerintahan serta ekonomi Islam akan menjadi mundur serta dipinggirkan oleh masyarakat antarabangsa.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengatakan orang Melayu adalah orang mundur dan lemah serta tidak mampu untuk bersaing dengan mana-mana bangsapun dalam apa jua bidang di Malaysia ini, kerana orang Melayu sejak dari dahulu memang lemah dan bodoh.

· Mahathir@Mahafiraun sendiri mengatakan Hukum Bunuh dalam Isu Murtad sebagai satu perbuatan zalim dan tidak adil.

· Mahathir@Mahafiraun serta UMNO@BN …melaksanakan perkara berikut, apakah ia tidak mengkhianati negara.

1. Projek KLIA, BAKUN, KERPAN, E-VILLAGE, MSC, CYBER JAYA, PUTRA JAYA, F1 SEPANG, MONOREL, LRT, KL CENTRAL, INDAH WATER, DANA HARTA, DANA MODAL.

2. Penerbitan BON BANK NEGARA kepada pelabur asing.

3. Memiliki akaun peribadi di Negara Asing.

4. Mengumpul serta miliki harta dan kekayaan di Negara Asing

5. Membawa dan memfaraitkan khazanah negara kepada Negara Asing.

6. Menjadikan LABUAN sabagai Zon Bebas Kewangan.

7. Merayu dan melutut kepada negara asing untuk mendapatkan kewangan dan kuasa.

8. Kewangan, Harta, Kuasa difaraitkan dan diagih-agihkan kepada kroni dan juak-juak UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun sehaja.

9. Rakyat dihalang bersuara menyatakan pendapat serta dinafikan hak seperti termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan.

10. Orang Islam dihalang menerima ajaran dan pendidikan agama Islam dari ULAMA yang dihormati serta muktabar.

11. Sistem pendidikan negara wajib mengunakan sistem pendidikan sekular dan menolak sistem pendidikan Islam.

12. Agama Islam hanya sebagai agama rasmi, tapi orang Islam bebas menjadikan Islam sebagai pakaian sehaja…bukannya disimpan didalam hati dan menjiwai apaka itu Islam yang sebenarnya.

13. Agama Islam hanya sebagai agama rasmi, tapi hukum Islam (HUDUD) tidak boleh dilaksanakan di negara Malaysia.

14. Orang Melayu hanya layak menjadi kaum bumiputra sehaja dan berhak hanya 30% keatas kekayaan negara, serta dihalang untuk bersaing dengan lain-lain kaum di Malaysia yang memiliki 70% kekuatan ekonomi dan kuasa.

15. Rakyat dan Bangsa Malaysia hanya layak angguk sehaja, tapi tidak layak mengelengkan kepala mereka jika diminta oleh UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun .

Dengan ini rakyat dan bangsa Malaysia boleh menilai siapakah pengkhianat negara dan agama yang sebenarnya…tak perlu kita nak mencari siapakah yang bersalah sebenarnya…..???

Sebagai rakyat dan bangsa Malaysia kita wajib melihat apakah tujuan sebenarnya ISU PENGKHIANATAN ini gembar-gemburkan oleh media kroni serta juak-juak UMNO@BN …..???? kita lihat fakta dibawah.

a. UMNO@BN dan Mahathir@Mahafiraun kini sebenarnya tertekan dengan suasana politik serta kesedaran rakyat dan bangsa Malaysia mengenai isu semasa.

b. Mahathir@Mahafiraun berharap dengan mengkambing hitamkan EZAM MOHD.NOR dan Parti KeADILan Nasional… masalah ekonomi yang semakin hari semakin merudum akan dapat dilindungi…dengan ini isu ekonomi dan pemerintahan negara yang teruk boleh dipuncakan kepada EZAM MOHD.NOR dan KeADILan…kerana George Soros dah tahu taktik Mahathir@Mahafiraun ….dan memang dasar Mahathir@Mahafiraun lontar batu sorok tangan.

c. UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun cuba mengalihkan tumpuan dan pandangan rakyat terhadap isu pokok dan masalah sebenarnya yang berlaku di Malaysia.

d. UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun cuba meraih simpati dan menimbulkan suasana tegang sama seperti ISU KETUANAN MELAYU seperti yang dilakukanya sebelum 31hb.Ogos.2000 yang lalu. ( Yang nyata mereka gagal nak memperbodohkan orang MELAYU dan CINA dalam isu SUQUI ini )

e. UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun cuba membawa rakyat dan bangsa Malaysia lupa tentang hukuman tambahan 9 tahun terhadap DSAI serta RAHIM NOR tak perlu menjalankan hukuman penjara kerana memukul DSAI.

f. UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun cuba mengaburi mata dan jiwa Ahli UMNO@BN agar tidak matang serta tajam pemikiran mengenai PINDAAN PERLEMBAGAAN UMNO yang dibentangkan pada 18hb.Nov.2000 ini…..dabn secara mudah Pindaan ini akan diluluskan untuk kepentingan kroni serta juak-juak pengampu Mahathir@Mahafiraun .

g. Mahathir@Mahathir sendiri kini sebenarnya menghadapi tekanan antarabangsa, kerana kesilapan yang beliau lakukan sendiri…dan Mahathir@Mahafiraun cuba berselindung disebalik UMNO@BN serta Parti Pembangkang dalam menangani masalah peribadi beliau ini.

h. Dengan isu PENGKIANATAN INI… Mahathir@Mahafiraun dan juak-juaknya dengan rasminya boleh lepas dan cuci tangan apabila negara Malaysia musnah dan hancur sebagai negara Demokrasi berparlimen.

i. Mahathir@Mahafiraun amat berharap rakyat dan bangsa Malaysia akan kembali memberi sokongan dan simpati kepadanya dan mentabalkan beliau sebagai pejuang keadilan dan agama Islam yang tulen.

j. Mahathir@Mahafiraun serta kroni-kroninya cuba mengalihkan pandangan apakah yang tersirat dan tersurat dalam Belanjawan 2001 ( 27/10/2000 ) yang lepas……kerana Belanjawan 2001 tersebut secara rasmi telah mengesahkan bahawa Malaysia telah kembali miskin dan susah seperti 30 tahun yang lalu…dan pada tahun 2001….ekonomi Malaysia akan menguncup lebih teruk dari Indonesia dan Thailand….begitu juga kadar inflasi meningkat serta sektor pekerjaan merudum.

k. Jika Mahatir@Mahafiraun serta UMNO@BN gagal mengkaburi pemikiran rakyat mengenai Belanjawaan 2001 ini…maka kejatuhan UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun akan menjadi kenyataan sebelum 2004…inilah yang paling ditakuti oleh mereka….apa jua usaha mesti dilakukan walau pun terpaksa menyembelih rakyat dan bangsa sendiri.

Penulis amat berharap dengan fakta diatas ia mampu membuka minda dan jiwa rakyat dan bangsa Malaysia…. Pemerintah yang mana wajib di sanjung dan pemerintah yang mana pula wajib di sanggah…..????.

Kerana kelalaian kita semua perkara ini telah berlaku….. dan tak perlu dikesalkan….masa yang lalu tak akan kembali…kita wajib memandang kehadapan dan menjadikan kejadian silam sebagai sejarh dan panduan untuk membentuk Malaysia Yang Adil yang berpaksikan Al-Quran dan As-Sunnah.

2. Antara Pengkhianat dan Pejuang.

· Ciri-ciri Pengkhianat Negara.

a) Akan menjadikan harta, kuasa, khazanah, rakyat, agama sebagai milik peribadinya serta Mutlak menjadi milik kroninya sehaja.

b) Orang ini akan mengunakan apa jua cara untuk memastikan dirinya di tabalkan sabagai pejuang Negara, walaupun rakyat dan bangsa disembelih atau diperdodohkan.

c) Pengkhianat negara akan menyalurkan kekayaan dan kuasa negara kepada orang asing serta juak-juaknya sehaja.

d) Pengkhianat ini juga bersedia mengorbankan orang lain asal ia selamat dan bebas semahu-mahunya, dan ia akan sentiasa dibelakang benteng rakyat jika berlaku peperangan.

· Ciri-ciri Pejuang Negara .

a) Akan menjadikan harta, kuasa, khazanah, rakyat, agama sebagai milik bersama seluruh rakyat dan bangsa Malaysia serta wajib dipertahankan walaupun nyawa menjadi gantinya.

b) Seorang pejuang mengunakan apa jua cara yang berpaksikan agama anutanya untuk memastikan rakyat dan bangsanya menjadi manusia yang maju serta harmoni dengan keamanan dan kesejahteraan walaupun nyawa dipertaruhkan.

c) Pejuang Negara akan mempertahankan segala hak dan kuasa serta agamanya, seperti mana ia mempertahankan nyawanya apabila diancam.

d) Penjuang Negara juga bersedia mengorbankan jiwa, kuasa, pangkat untuk memastikan agama dan negara serta rakyatnya selamat dari ancaman musuh dan ia akan sentiasa dihadapan sebagai pemimpin dan panglima rakyat jika berlaku peperangan.

Apakah kita semua masih mahu mengatakan Mahathir@Mahafiraun sebagai pelindung serta pejuang rakyat dan bangsa Malaysia …… dan mengatakan EZAM MOHD.NOR sebagai PENGKHIANAT NEGARA…..???

Apakah kita semua mahu melihat Maharaja Mahathir@Mahafiraun bermaharajalela lagi ditanah air kita yang tercinta ini……??? Atau memang kita rela dan saling merelakan UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun mengkhianati serta memperbodohkan semua rakyat dan bangsa Malaysia.

Apakah telah lama kita semua memang diasuh untuk menjadi pengikut kepada UMNO@BN serta juak-juaknya sehinggakan agama, keluarga, harta, pangkat akan dikorbankan serta di faraitkan kepada UMNO@BN dan Mahathir@Mahafiraun .

Bangunlah wahai bangsaku…??? Bangun sebagai pejuang mempertahankan Agama dan Tanah Air kita semua…..!!! Jangan dibiarkan UMNO@BN dan Mahathir@Mahafiraun bermaharajalela lagi…..cukuplah apa yang telah mereka lakukan…..!!!! Jangan kita jadikan agama dan anak bangsa kita sebagai mangsa kerakusan Mahathir@Mahafiraun serta UMNO@BN lagi…..!!!! Agama dan bangsa kita telah lama menderita serta hidup dalam keperitan angkara UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun ….!!!! Bangunlah….wahai anak bangsaku…..jangan kau undur walaupun setapak….jika UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun menekan dan menyerang kamu…..tanamkan sikap ukhwah dan persaudaraan dikalangan kamu…pasti UMNO@BN serta Mahathir@Mahafiraun akan jatuh tersungkur menyembah muka bumi Allah ini.

ISLAH KEARAH MALAYSIA YANG ADIL, REFORMASI UNTUK PEMBAHARUAN, JADIKAN ISLAM SATU CARA HIDUP UNTUK RAKYAT DAN BANGSA MALAYSIA.

“ KEMBALIKAN HAK KAMI HAK RAKYAT DAN BANGSA MALAYSIA YANG MERDEKA “

“ Rakyat Yang Di Jajah Oleh UMNO@BN “
30HB.OKT.2000

No comments:

Post a Comment